pátek 9. března 2012

Deep In The Woods / Hluboko v lesích




Hluboko v lesích
Sidi Santini


V lese temnym, hlubokym
do hrobu svýho s Jitřenkou ulehni
s Měsícem vrátit se smíš
do snů mých hořících
milenko přízračná
v noci seš vítaná
ve snech mi nevadí
na šatech tvých
šarlatu znamení

Tvý hanby znamení
Tvý hanby znamení
Tvý hanby znamení
Tvý - Smrti - Zna - me - ní

Má sladká noční můro
věrná zůstaň mi
v loži mém obejmi
mý tělo hořící

S ránem však vypadni
mrtvá si odejdi
do slunce, do hanby
do světla temnoty

Miláčku
- vykuř mě, vypadni
Miláčku
- polib mě, zůstaň mi
Miláčku
- vykuř mě, vypadni
Miláčku
- polib mě, zůstaň mi
Miláčku
- vykuř mě, vypadni
Miláčku
- polib mě, zůstaň mi

Myslím, že brečet chci
jen pro hvězdy
pro oči tvý
pro oči mý
pro hvězdy vyhaslý
…………………..
stále Tě tě miluji



Deep In The Woods
(translate: Lukáš Krincvaj)


You're welcome in the night
my phatom lover
in my dreams, burning pale
with your tongue, lower and lower and lower...

But during the day
my head, honey, you must leave
and to the woods dark and deep
go, where your body is asleep and asleep and...

In the forrest dark and grown
to your grave with the morning star lie down
and with the Moon return you may
to my dreams, burning pale
my phantom lover
You're welcome in the night
I don't mind in my dreams
on your dress, naked stark
that shameful scarlet mark
The mark of your disgrace
The mark of your disgrace 
The mark of your disgrace
The mark of your D-E-A-T-H

My nightmare so sweet
stay faithful to me
surround in my bed so neat
my body, burning pale

But with morning, out you must get
walk away, with your body dead
to sun, to disgrace
to light's darkest place.

Honey,
blow me, go away
Honey,
kiss me, with me stay 
Honey,
blow me, go away
Honey,
kiss me, with me stay 
Honey,
blow me, go away
Honey,
kiss me, with me stay

I think I want to whine

just for the stars
and for your eyes
and for my eyes
for stars that do not shine
................ 
I still love you! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.